Opdateret 31.10.2019

Vilkår og betingelser for virksomheden

Lenina Coleman
CVR nr: 25712498 (Gokke) | SE NR: 40826971 (Lenina Coleman)
Adresse: Havremarken 4, hal a3, Ølstykke
Email: admin@leninacoleman.dk
Tlf.: + 45 52 75 17 46


Betaling
Det er muligt at betale med: Visa, Visa Electron, MasterCard og MobilePay online. Vi pålægger ikke ekstra kortgebyrer. Beløbet vil først blive hævet på dit kort, når dine varer afsendes.

Fragt
Leveringsmulighederne omfatter PostNord pakkeshop og privat levering. Prisen for de mulige leveringsmetoder er tydeligt angivet i betalingsprocessen. Vi afsender pakker mandag-fredag. 
Forventet leveringstid: 1-2 hverdage.

Annullering af ordren
Som forbruger har du 14 dages fuld returret på webshoppen. Returretten frafalder 14 dage efter den dag, du modtog din vare. Hvis du har bestilt flere varer i det samme køb, men de leveres enkeltvis, vil returretten løbe fra den dag, du modtager den sidste vare. Fristen betyder, at du har 14 dage fra modtagelsen af dine købte varer til at fortælle os, hvis du ønsker at returnere din ordre. Du kan sende en e-mail til admin@leninacoleman.dk eller bruge returneringsblanketten, som du finder i bunden af ‘Vilkår og betingelser’. Du kan ikke annullere købet ved at nægte at modtage varen uden at underrette os på samme tid.

Annullering af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at returnere en eller flere varer, selvom de blev købt i en samlet ordre. Bemærk venligst, at du ikke vil modtage forsendelsesomkostninger, hvis du annullerer en del af dit køb.

Returnering
Når du har meddelt os, at du ønsker at annullere din ordre, har du 14 dage til at returnere varen til os. Du er forpligtet til at betale for returnering af pakken, og det er dig, der er ansvarlig, hvis der opstår skader under transporten. Returvarer sende til:

Havremarken 4, hal a3
3650 Ølstykke

OBS: Det er ikke muligt at sende pakken via DAO eller til Pakkeshop.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: levering af ordrer, der er fremstillet med henblik på dine specifikationer eller har et særskilt personligt præg, såsom autograf på emballagen.

Varens tilstand, når du returnerer den
Hvis den returnerede pakkes produkter har mistet værdien, fordi du har anvendt dette på anden vis end det, der var nødvendigt for at bestemme varens art, egenskaber og funktion, kan vi kun returnere en del af købsprisen. Det beløb, du kan få tilbage, afhænger af produktets handelsværdi, og i nogle tilfælde kan vi kun returnere forsendelsesomkostningerne. Vi anbefaler, at du returnerer varen i den originale emballage. Hvis den originale emballage er brudt, kan det medføre en forringelse af produktet.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, kan du få dine penge tilbage. Hvis varen er beskadiget, vil vi fratrække det beløb, du er ansvarlig for. Vi refunderer alle betalinger, der modtages fra dig, herunder leveringsomkostninger (gælder dog ikke for yderligere leveringsomkostninger i tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering) inden for 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil annullere din ordre. Vi refunderer pengene med den samme betalingsmetode, som du anvendte til købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betaling, indtil vi modtager varen, medmindre du sender os dokumentation på at pakken er returneret.

Vare afsendt til:
Lenina Coleman
Havremarken 4. Hal a3
3650 Ølstykke
-Vi modtager kun pakker sendt direkte til adressen.

Pakker sendt retur som 'ikke afhentet'
Hvis kunden ikke afhenter pakken i pakkeboks eller posthus, bliver den sendt retur til os efter 14 dage. Dette er ikke at betragte som en fortrydelse af købet, men hvis kunden ikke henvender sig inden 14 dage efter ankomst på lageret, returnerer vi pengene, fratrukket vores omkostninger til returfragt (kr. 50,-). 
Du kan inden for de 14 dage anmode om at få pakken sendt igen, ved at kontakte os på admin@leninacoleman.dk og indbetale for ny fragt.

Garanti
Når du som forbruger handler hos os, gælder reglerne i købeloven. Det betyder, at du har ret til at klage i 24 måneder. Venligst kontakt os før forsendelse. Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller en prisnedsættelse, afhængigt af den specifikke situation. Du skal oplyse os inden for "rimelig tid", når du opdager fejlen. Hvis du oplyser om fejlen inden for to måneder efter, at fejlen er registreret, vil klagen altid være rettidig. Hvis klagen er berettiget, vil vi refundere dine (standard) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid returneres i hensigtsmæssig emballage. Husk at få en forsendelses kvittering, så vi kan refundere dine forsendelsesomkostninger.

Fortrolighedspolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler med os: navn, adresse, tlf. og e-mail-adresse. Vi registrerer og videregiver de personlige oplysninger, der er nødvendige for at levere varen til dig. De personlige data er registreret hos Lenina Coleman og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder også med en række andre virksomheder, der lagrer og behandler data. Virksomheder behandler kun oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til deres eget formål. Vi arbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan levere dine oplysninger med tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.leninacoleman.dk er (Gokke) Lenina Coleman.
Vilkår og handelsbetingelser blev sidst opdateret på 30.10.2019. Du har ret til at blive informeret om, hvilke oplysninger vi har om dig. Hvis du mener, at oplysningerne ikke er korrekte, har du ret til at korrigere dem. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine personoplysninger, hvis du anmoder om det. For eksempel hvis dine data ikke længere er nødvendige til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personoplysninger bliver behandlet i strid med loven. Du kan skrive til os på: admin@leninacoleman.dk

Appel
Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, kan du kontakte os på mail. Hvis vi ikke er i stand til at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Konkurrence - og Forbrugerstyrelsen
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Bor du i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.Europa.EU/ODR

Fortrydelsesformular:

(Denne formular vil kun blive udfyldt og returneret, hvis fortrydelsesretten anvendes)

Til:

Lenina Coleman
Havremarken 4, hal a3
3650 Ølstykke
Email: admin@leninacoleman.dk

Jeg erklærer hermed, at jeg ønsker at bruge fortrydelsesretten i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

___________________________________________________________________


Bestilt på:_________________________________________________________

 

Modtaget på:______________________________________________________

 

Forbrugerens navn:________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:_____________________________________________

 

Forbrugerens underskrift:__________________________________________



Dato:_____________________________________________________________
(kun hvis indholdet af formularen kommunikeres på papir)